Ar
En
Ru
ورود

گسترش مراودات تجاری شهید قندی و مخابرات سوریه، بزودی

09:27 1402/12/12

جلسه فنی با موضوع فیبر نوری و کابلهای میکرو با حضور کارشناسان شرکت اتصالات سوریه و هیات اعزامی شرکت شهید قندی در دمشق برگزار شد.

در این جلسه که به درخواست مدیر عامل و مسولین شرکت اتصالات سوریه برگزار شد، هیات اعزامی شرکت شهید قندی توضیحات کامل فنی درخصوص بکارگیری کابلهای میکرو و فیبر نوری ارایه کردند.

در ادامه این جلسه مهندسان مخابرات سوری پس از شنیدن توضیحات فنی برای کسب اطلاعات دقیقتر، سوالاتی مطرح کردند که توسط هیات اعزامی شرکت شهید قندی بطور کامل پاسخ داده شد.

همچنین با ارائه اطلاعات هیات اعزامی شرکت شهید قندی درخصوص طرح ملی دولت سیزدهم برای تحویل ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری تا درب منازل، مسئولان شرکت اتصالات سوریه ابراز علاقه شدید کردند تا این طرح در کشورشان اجرایی و پروژه پورتهای فیبر نوری از طریق کابلهای میکرو به ادارات و منازل سوریه عملیاتی شود.

لازم به ذکر است شرکت کابل شهید قندی یزد بزرگترین تولید کننده فیبر نوری ایران و منطقه است و در صورت توافق این شرکت و شرکت اتصالات سوریه، قرارداد بسیار مهم و ارزشمندی میان دو طرف به امضا خواهد رسید، به همین منظور قرار است سال آینده با مدیر عامل و کارشناسان ارشد شرکت اتصالات سوریه با دعوت شرکت شهید قندی، از کارخانه در یزد بازدید نمایند.


not found

not found