Ar
En
Ru
ورود

نماینده مخابرات ونزوئلا: "کیفیت عالی‌ست، همکاریمان را توسعه و ادامه می‌دهیم"

15:13 1402/11/30

نشست تخصصی سفارش شرکت مخابرات با حضور مدیران و مدیرعامل محترم شرکت شهید قندی با نمایندگان کشور ونزوئلا برای تبیین کیفییت محصولات تولیدی سفارش شرکت مخابرات این کشور در سالن کنفرانس شهید قندی در یزد برگزار شد.

در این نشست جنیفر بلنکو هماهنگ کننده و کنترل کننده مواد سفارشی شرکت مخابرات ونزوئلا گفت: ما با هدف بررسی کیفیت تولیدات سفارش قراردادهای شرکت مخابرات ونزوئلا و نظارت بر مواد مصرفی در قرارداد به ایران آمده ایم تا مواد و مراحل تولید را از نزدیک ببینیم و نظارت تخصصی داشته باشیم چرا که کیفیت در شرکت مخابرات از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر عامل محترم شرکت شهید قندی در این جلسه گفت: خرید ماشین آلات جدید در برنامه این شرکت است تا خط تولید را توسعه دهیم و تولیدات بروزتری ارائه کنیم. دکتر عسکری با توجه به نیاز ونزوئلا به برق و نبود امکانات در بسیاری از شهرهای کوچک و روستاهای این کشور، توضیحاتی درخصوص پنل های خورشیدی شرکت هدایت نور دادند که مورد استقبال تیم ونزوئلایی قرار گرفت.

در این جلسه از مهندس مساواتی، معاون بازرگانی شهید قندی توضیحاتی نیز در باره کابل های مسی و دیگر تولیدات شهید قندی و زیرمجموعه ها داد که تیم ونزوئلایی از آن استقبال کرده و قرار شد در آینده نزدیک در این باره رایزنی شود.

خسوس فونده دستیار و مشاور کنترل کیفیت مواد در شرکت مخابرات ونزوئلا در حاشیه جلسه به خبرنگار شهید قندی با ابراز خرسندی از بازدید کارخانه شهید قندی گفت: این بازدید تجربه بسیار خوبی بود چرا که ما در کشورمان شرکتهایی که همچون شرکت شهید قندی بتوانند صفر تا صد مراحل تولید را انجام دهند، نداریم و حداکثر توان آنها انجام ده درصد مراحل کابلسازی است در حالیکه در شرکت شما یک زنجیره کامل دیدیم و باعث تعجب است چنین تکنیکی در این شرکت ایرانی می بینیم. خسوس فونده در آخر تاکید کرد: همکاری خود را با شرکت شهید قندی ادامه و توسعه خواهیم داد.

خانم جنیفر بلنکو نیز گفت: این بازدید و دیدن مراحل تولید برای ما بسیار جالب بود و اعتماد و اطمینان و رضایت خاطر ما کامل شد. وی تاکید کرد: با توجه به این بازدید ما همکاری خود را با شرکت شهید قندی ادامه خواهیم داد. هماهنگ کننده و کنترل کننده مواد سفارشی شرکت مخابرات ونزوئلا افزود: کشور ما و شرکت محخابرات ما از این همکاری بسیار خرسند است و از نظر کیفیت مواد مصرفی و تولیدات شرکت شهید قندی کاملا قانع شدیم.


not found

not found

not found


not found

not found