Ar
En
Ru
ورود

نشست مشترک دکتر تشکری سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد و حجت الاسلام موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد

16:04 1399/11/21


عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز در واحدهای تولیدی از نمازخانه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز در واحدهای تولیدی از نمازخانه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی بازدید کرد.
وی در این نشست ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر بیان داشت: ترویج فرهنگ نماز در واحدهای تولیدی یکی از اقدامات فرهنگی حوزه اجتماعی این اداره کل است؛ خوشبختانه در حوزه نماز استان یزد جزو اولین ها در کشور است و مدیران واحدهای تولیدی پایبندی و نگاه ویژه ای به بحث نماز دارند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در این حوزه یکی از واحدهای تولیدی پیشگام است افزود: کارآفرینان استان یزد علاوه بر حضور در امر تولید، در امور عام المنفعه و مذهبی نیز نقش پررنگی دارند. اکثر واحدهای تولیدی بزرگ استان یزد دارای نمازخانه و مسجد است؛ حضور همیشگی در عرصه های مذهبی از قبیل مسجدسازی، مدرسه سازی، ساخت درمانگاه و مراکز بهداشتی و درمانی، کمک به نیازمندان، زلزله زدگان و... نشان از روحیه خدمت رسانی مدیران بخش خصوصی در یزد دارد.
مهندس صادقیان مدیریت حراست شرکت شهید قندی نیز در این باره اظهار داشت:نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت وظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبرمعظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند
وی اذعان داشت:.نماز باید در گفتار و کردار فرد نمازگزار تاثیرگذار و نمود عینی خود را نشان دهد و نمازگزاران برای دیگران اسوه و الگو باشند.
در ادامه حجت الاسلام موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد نیز با تشکر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: حضور مدیران رده بالای این اداره کل در بازدیدها نشان از اهمیت جایگاه موضوع نماز برای آن اداره است.
وی با بیان اینکه نماز اصول و پایه دین است تاکید کرد: دین اسلام به نماز شناخته می شود و تنها عبادتی که تبصره ندارد نماز است و در هر حالتی باید ادا شود.

not found


not found


not found


not found


not found