Ar
En
Ru
ورود

مدیرعامل شرکت شبکه سازان کیهان: به سوددهی رسیده‌ایم

10:04 1402/10/25

جهش کم نظیر درآمدی شرکت شبکه سازان کیهان ما را برآن داشت مصاحبه ای با مدیرعامل این شرکت پویا داشته باشیم.



معرفی شرکت شبکه سازان کیهان

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت شبکه سازان کیهان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار شرکت شهید قندی، شبکه سازان کیهان را اینگونه معرفی کرد: این شرکت یکی از 4 زیر مجموعه شرکت شهید قندی است که در سال 1385 با هدف اجرای امور فنی مهندسی و اجرای پروژه های مخابراتی تاسیس شد. به گفته ی وی 99/9 درصد  سهام شرکت شبکه سازان کیهان متعلق به شرکت شهید قندی است.



شانه به شانه‌ی مخابرات در سراسر کشور

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت شبکه سازان کیهان گفت: این شرکت با یازده کارمند و کارشناس ارتباطی مستقیم با شرکت مخابرات دارد. مهندس اصغر جهدکاران توضیح داد: شرکت شبکه سازان کیهان تا کنون در بیش از ۶۰ پروژه توسعه شبکه های مخابراتی داخل کشور حضوری فعال داشته و تامین کننده تجهیزات مخابراتی و مجری اصلی پروژه های مخابراتی در سطح استانهای: تهران، گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، قم، لرستان و سایر استان های سراسر کشور بوده است. وی افزود: از جمله پروژه های پیش روی این شرکت مطالعه پروژه شهرک وحدت و اجرای پروژه در شهرک بنفش استان البرز است که در سال 1403عملیاتی می شود.



کارنامه ای درخشان در خاک همسایه

مدیرعامل شرکت شبکه سازان کیهان در خصوص پروژه های برون مرزی گفت: این شرکت تاکنون در کشورهمسایه، افغانستان پروژه بزرگ 470 کیلومتر کابل کشی فیبرنوری در استان های پکتیا و قوندوز را در کارنامه خود دارد. همچنین در حال بازاریابی و مذاکره با عراق، سوریه، ترکمنستان و کشورهای حوزه خلیج فارس هستیم.



رضایت مندی مشتریان

مهندس جهدکاران درخصوص رضایت مندی مشتریان گفت: پیشتر برخی مشتریان به دلیل برخی پروژه های ناقص رضایت کافی نداشتند اما خوشبختانه از سال 1401 به بعد کلیه مشکلات حل شده و هم اکنون علاوه بر مشتریان کنونی، مشتریان ناراضی قدیمی نیز از نحوه ارائه خدمات فنی مهندسی این شرکت رضایت کامل دارند و با ارائه تقدیرنامه مراتب رضایت و قدردانی خود را اعلام داشته‌اند.



وضعیت مالی شبکه سازان کیهان

مدیرعامل شرکت شبکه سازان کیهان در خصوص وضعیت مالی شرکت گفت: نزدیک به 50 میلیارد ریال زیان انباشته از سال های پیشین داشتیم اما هم اکنون با یاری و پشتیبانی مدیر عامل محترم شهید قندی، اعضای محترم هیات مدیره و تلاش کارکنان مجموعه، شرکت به سود دهی رسیده است. مهندس جهدکاران افزود: افزایش سفارشات مشتریان جدید و تعدد شرکا، سبب ورود نقدینگی، خرده فروشی کابل و اجرای پروژه ها شده که این امر در درآمدزایی شرکت بسیار موثر بوده است.



سخن پایانی

مهندس جهدکاران در پایان به زحمات و کمک های بی دریغ مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی و اعضای محترم هیات مدیره اشاره کرد و گفت: اگر مدیریت مدبرانه آقای دکترعسکری و اعضای محترم هیات مدیره شهید قندی نبود، شاید شرکت شبکه سازان کیهان همچنان در زیان بسر می برد اما با این حمایتهای بی دریغ، می توان آینده بسیار پررونقی برای شرکت شبکه سازان کیهان متصور شد.


not found