Ar
En
Ru
ورود

حضور شرکت شهید قندی در نمایشگاه بین المللی بغداد _ 20 تا 29 دی ماه 1402

09:36 1402/10/23

چهل و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی تجاری بغداد، بزرگترین رویداد سالانه بین المللی تجاری عراق، از 20 تا 29 دی ماه 1402 با حضور شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد برگزار می شود.

شرکت شهید قندی با اهداف مختلف از جمله تعامل بیشتر با پیمانکاران و مشتریان قدیمی و کنونی، همچنین بررسی بازار این کشور به منظور بازاریابی بیشتر در این نمایشگاه ده روزه شرکت خواهد کرد.

معاون بازرگانی شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی درخصوص هدف از شرکت در نمایشگاه بین المللی بغداد گفت: مطالعه وضعیت مناقصات دولتی و اطمینان از رفع محدودیت‌های پیشین مخابرات عراق برای فعالیت های تجاری و بازرگانی ایران در حوزه کابل نوری از جمله اهداف ما برای شرکت در این نمایشگاه است.

مهندس محمدعلی مساواتی افزود: بررسی و توسعه بازار کابل برق عراق، شناسایی بیشتر مشتریان و گسترش صادرات شهید قندی که در گرو ارتباطات جدید است، از دیگر اهداف ما در این نمایشگاه بین المللی کشور همسایه ست.

معاون بازرگانی شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی تصریح کرد: علاوه بر گفتگو با شرکای تجاری کنونی و برنامه ریزی و ارائه راهکار برای تثبیت و گسترش روابط با این شرکا، هدف ما بررسی شرایط جدید ارزی در کشور عراق و تطابق با شرایط حاکم بر بازار این کشور است.

در نمایشگاه امسال بغداد بیش از 18 کشور جهان کالاها، تولیدات، و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت. این نمایشگاه که شامل همه ی مشاغل و حرف می شود در ۱۷ سالن و با حضور کشورهای ایران، آلمان، هند، چین، عربستان، ژاپن، پاکستان، کویت و... در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بغداد برگزار خواهد شد. از کشورعراق نیز شرکت های بین المللی مهم این کشور از جمله گروه های کالایی صنایع ساختمانی، غذایی، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی، و صنایع وابسته شرکت خواهند کرد.

عراق کشوری است با حدود ۴۰ میلیون جمعیت، که بازاری بسیار تشنه دارد و به دلیل دانش فنی پایین، حضور کمرنگ کشور چین و بی علاقگی عراق به استفاده از کالاهای نامرغوب چین، فرصت مناسبی برای کلیه صنایع از جمله صنعت کابلسازی است و شرکت شهید قندی از این فرصت استفاده بهینه خواهد کرد.

شرکت کارخانجات شهید قندی یزد در سالن 7 غرفه 508 تولیدات و خدمات فنی مهندسی خود را به نمایش می گذارد و کارشناسان شرکت برای گفتگو با متخصصان در این غرفه حضور دارند. پیش بینی شده است در این نمایشگاه بین المللی که با دو سال تاخیر به دلیل بحران های منطقه ای برگزار می شود، بیش از یک میلیون نفر شرکت کنند. نمایشگاه بین المللی تجاری بغداد واقع در خیابان منصور از 10 صبح تا 10 شب پذیرای متخصصان و علاقمندان است.