Ar
En
Ru
ورود

ثبت رکورد در گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی

10:30 1399/10/08

ثبت رکورد در گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی  ؛ رشد بیش از 2/68 برابری فروش گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی در 9 ماه نخست امسال


عليرغم همه گیری ويروس کرونا و شرايط سخت اقتصادي کشور، فروش شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی از 1.158.426 میلیون ریال در نه ماهه نخست سال گذشته، به بيش از 3.112.000 میلیون ریال در نه ماهه نخست سال جاری افزایش یافت که رشدي حدوداً 169%+ داشته است.


به گزارش روابط عمومی


محمد جواد عسکری باقرآبادی، مديرعامل گروه کارخانجات شهید قندی با اعلام اين خبر گفت:


بر اساس گزارش استخراج شده از صورتهاي مالي دوره نه ماهه منتهي به آذرماه 99، ميزان فروش و نرخ سود آوری شرکت کارخانجات شهید قندی نيز به میزان قابل توجهی افزايش يافته است.


وي با اشاره به رشد چشمگير سودآوري در نه ماه اول سال جاري گفت:


شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (سهامی عام) با رشد 365 درصدی سود خالص، بالاترین مشارکت را در سود آوری تلفیقی گروه، نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته و نسبت های سودآوری در این شرکت افزایش یافت است.

مديرعامل گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی موضوع تامین به موقع مواد اولیه و توسعه بازارهای هدف و افزایش صادرات را از محورهاي اصلي فعاليت عنوان کرد و گفت در آینده نزدیک شاهد اقدامات بنیادی در این حوزه خواهیم بود.


عسکری در ادامه با اشاره به تنظیم برنامه بلند مدت در زمينه اصلاحات بنیادی جهت اصلاح اهداف، سیاست ها و فرآیندها بیان نمود:

 با پيگيري انجام شده و پس از جلسات و بحث و مطالعه، مقرر گردید در راستای توسعه هم افزایی و افزایش سود آوری شرکتهای تابعه و با هدف استقلال شخصیت های حقوقی تابعه، اصلاح ساختار شرکتی و چارت سازمانی با مطالعه دقیق فرآیند ها در دستور کار قرارگیرد و انشالله به زودی شاهد تحول در گروه خواهیم بود.


 مديرعامل گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی همچنین با اشاره به هدف گذاری جهت انعقاد قراردادهای جدید داخلی و خارجی به عنوان يکي از اقدامات اساسی گفت:

با توجه به تحولات اقتصادی اخیر و افزایش سطح عمومی قیمتها به خصوص مواد اولیه مورد استفاده کارخانه، همکاران ما در واحد های تولید، بازرگانی و مالی نسبت به مطالعه مجدد قیمتها و بهای تمام شده، بر اساس استانداردهای هزینه یابی اقدام نموده اند که تا کنون نتایج موثری مبنی بر افزایش سهم محصولات در بازار و رقابتی نمودن محصولات را در پی داشته است.


وی با اشاره به اهتمام شرکت در تعیین تکلیف و پیگیری پرونده های حقوقی، گفت:

رویکرد فعلی، تسریع در تعیین تکلیف همراه با دفاع از حقوق قانونی شرکت در پرونده های مطروحه می باشد که در همین زمینه تیم حقوقی به صورت مجدانه پیگیرخواهد بود. همچنین در راستای افزایش کیفیت و شفافیت اطلاعات مالی، اقلام سنواتی در دست بررسی می باشد و چنانچه مصالحه صورت نپذیرد، از طریق طرح موضوع حقوقی پیگیری خواهد شد.



عسکری همچنين اجرای پروژه های توسعه ای از طریق تبدیل دارایی های غیر مولد و افزایش نرخ بازده دارایی های را از برنامه های آتی شرکت دانست.