Ar
En
Ru
ورود

امضای توافقنامه به ارزش 6 میلیون یورو با شرکت اتصالات سوریه

08:58 1402/12/08

دکتر عسکری در مصاحبه اختصاصی در حاشیه نشست مشترک هیات مدیره شرکت شهید قندی و مسئولان شرکت اتصالات سوریه در دمشق گفت: شرکت شهید قندی که به دلیل خلف وعده مسُولان شرکت اتصالات سوریه در پرداخت بدهی های خود، بیش از سه سال از ارتباطات تجاری با این کشور خارج شده بود، امروز با امضای توافقنامه ای که به امضای دو طرف رسید، مقرر شد طرف سوری همزمان با پرداخت وجوه کابلهای مسی قرارداد امروز، بدهی خود را نیز بصورت مرحله ای پرداخت نماید.

مدیر عامل شرکت شهید قندی افزود: شرکت اتصالات سوریه بشدت به تولیدات شهید قندی نیاز دارد به همین دلیل پس از سفرهای مکرر هیات مدیره و گفتگوهای همه جانبه با مسئولین ذیربط، صورتجلسه ای برای انجام تعهدات این شرکت دولتی با شرکت شهید قندی تنظیم شده بود که امروز این صورتجلسه به قرارداد منتج شد.

وی درخصوص قرارداد توضیح داد: شرکت اتصالات سوریه سفارش کابل مسی به ارزش ۶ میلیون یورو داده است که شهید قندی این سفارش را در دو بخش طی ۱۲ و ۱۸ ماه اینده به این کشور تحویل خواهد داد و طرف سوری با تحویل هر پارت از این سفارش 20 درصد از بدهی معوق خود را با ما تسویه می نماید.

دکتر عسکری افزود: مسئولان شرکت اتصالات سوریه در جلسه امروز پیشنهاد خرید فیبرنوری بویژه کابلهای میکرو از شرکت شهید قندی را نیز اعلام کرد که قرار است گفتگو و بررسی های بیشتر کارشناسی برای عقد قرارداد رسمی انجام شود.


not found

not found

not found

not found


not found