Ar
En
Ru
ورود

برگزاری جشن بزرگ روز جهانی کارگر

09:37 1403/02/18

در این مراسم که به منظور تکریم و تجلیل از جایگاه کارگران پرتلاش این مجموعه و خانواده های محترم آنها و با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد، در ابتدا دکتر محمد جواد عسکری باقرآبادی مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی طی سخنان کوتاهی ضمن خوش آمد گویی خدمت کارگران و خانواده های صبور آنها افزودند : تمام تلاش مجموعه مدیریتی شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی حفظ شأن والا و ارتقاء سطح رفاه کارگران زحمت کش مجموعه می باشد که بار اصلی حرکت رو به جلوی شرکت بر دوش آنهاست. ایشان همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و سابقه ی معلمی خود، روز معلم را نیز گرامی داشته و به تمامی خانواده های فرهنگی پرسنل تبریک گفتند.

در این مراسم جشن که با استقبال خوب پرسنل و خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی از جمله مسابقه برای فرزندان پرسنل، مسابقه برای پرسنل مجموعه، اجرای موسیقی و خوانندگی توسط خواننده خوب استان یزد آقای حمید خالویی ، اجرای نمایش طنز توسط هنرمندان محبوب استان یزد، برادران حائری زاده و مراسم نورافشانی تدارک دیده شده بود.

در بخش دیگری از مراسم ، دکتر محمدکاظم صادقیان مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد ضمن تجلیل از مقام تمامی کارگران استان یزد بویژه کارگران پرتلاش مجموعه کارخانجات تولیدی شهید قندی ، با بیان پیشرفت های استان یزد در بخش تولید آن را مرهون زحمات کارگران زحمت کش استان دانستند و نوید روز های بسیار روشن آینده برای کارخانجات تولیدی و جامعه ی کارگری استان را دادند.

در ادامه ی این مراسم و با حضور دکتر محمد محمدی معاون محترم اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و نماینده پرسنل بازنشسته مجموعه  از جمعی از کارگران و پرسنل مجموعه کارخانجات تولیدی شهید قندی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی بعنوان کارگران نمونه تجلیل به عمل آمد.

در پایان نیز به قید قرعه به یازده نفر از حاضرین در مراسم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا گردید.


not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found


not found


not found

not found

not found

not found

not found