Ar
En
Ru
ورود

حضور منحصر به فرد شهید قندی در اکسپو 1403

14:00 1403/02/17

شرکت کارخانجات شهید قندی یزد با حضوری فعال و پویا و تعامل با بازدید کنندگان داخلی و خارجی و مشتریان بالقوه در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ خوش درخشید. این نمایشگاه که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز و 5 روز ادامه داشت. در نمایشگاه ایران اکسپو 1403 که در 17 سالن در متراژ 50 هزار متر مربع برگزار شد، علاوه بر تولیدکنندگان داخلی، بازدید کنندگان متخصص و عموم، بیش از 800 شرکت ایرانی و 2000 تاجر از 120 کشور جهان حضور داشتند که برای یافتن تولیدکنندگان برتر و خریدی سهل تر اقدام به مذاکره و تعاملات تجاری با کیفی ترین و بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران نمودند. در نمایشگاه 5 روزه ایران اکسپو 1403، محصولات و دستاوردهای حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شد.

خبرنگار شرکت کارخانجات شهید قندی یزد در غرفه این شرکت واقع در سالن 44A گفتگویی با مسئولین حوزه بازرگانی این شرکت بشرح ذیل ترتیب داده است:

آقای علیرضا بحیرایی در این گفتگو با اشاره به اینکه از این نمایشگاه از نظر کمی و حضور کشورهای خارجی راضی هستیم افزود: ما بصورت هلدینگ در این نمایشگاه شرکت کردیم و مشتریان بالقوه زیادی از کشورهای مختلفی از جمله غنا، کنیا، اتیوپی، سورالئون، روسیه، ترکیه، کردستان عراق و... به غرفه شهید قندی سر زدند و با محصولات مختلف شهید قندی و تولیدات شرکت های زیرمجموعه آشنا شدند که می‌تواند مفید فایده باشد. وی در پاسخ به این سوال که آیا هیچ یک از بازدیدها از غرفه شهید قندی منجر به عقد قرارداد شد پاسخ داد: جلسات اول بخصوص در نمایشگاه به منظور آشنایی دو طرف برگزار می شود و بطور قطع در جلسات بعدی در دفتر مرکزی شرکت به نتایج خوبی خواهیم رسید که معمولا به چند ماه زمان نیاز دارد.

مسئول صادرات روسیه و آسیای میانه هم در گفتگو با خبرنگار شرکت شهید قندی گفت: در 5 روز برگزاری این نمایشگاه علاوه بر تجار ایرانی، بازدیدکنندگان بسیاری از کشورهای بورکینافاسو، مالی، تانزانیا، ساحل عاج، پاکستان، افغانستان، استوونی و... از غرفه شهید قندی بازدید کردند که با ارائه اطلاعات جامع و مذاکرات تخصصی قرار شد در اولین فرصت با نمایندگان این کشورها ارتباط برقرار نمائیم تا ارتباط را به سمت و سوی عقد قرارداد هدایت نمائیم. آقای افشانی همچنین از مراجعه برخی واسطه گران تجاری به غرفه شهید قندی خبر داد و توضیح داد این افراد بیشتر از کشورهای آفریقایی و آسیای میانه بودند و برای بازاریابی و ایجاد ارتباط میان شهید قندی و مشتریان کشورهای مختلف ابراز تمایل کردند. مسئول صادرات روسیه و آسیای میانه به حضور شمار بالای بازدیدکنندگان داخلی از غرفه شهید قندی اشاره کرد و گفت: برخی از این بازدیدکنندگان مشتریان سابق ما بودند که واحد فروش سفارشات جدید آنها را دریافت کرد. وی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی از نظر اقتصادی بصرفه است چرا که بجای هزینه های کلان برای حضور متمادی تولیدکنندگان در نمایشگاه های کشورهای مختلف، بدون متحمل شدن هزینه های بالا، مشتریان بالقوه با مراجعه به غرفه شرکتها در نمایشگاه اکسپو با شرکتها و تولیدات آنها آشنا می شوند و بازاریابی خوبی برای شرکتهای داخلی انجام می شود. وی در پایان ابراز امیدواری کرد نمایشگاه های اکسپو طی سال در شهرهای مرزی ایران برگزار شود تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان بتوانند بازارهای بیشتر با هزینه کمتر بدست آورند.

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found