Ar
En
Ru
ورود

بازدید تیم عراقی از کارخانه شهید قندی

12:22 1403/02/12

تیم عراقی شامل تاجر عمده و بزرگترین مشتری عراقی شرکت شهید قندی طی سنوات گذشته، آقای حسین العبودی که سابقه زیادی در خرید محصولات شرکت کارخانجات شهید قندی دارد، مشاور حقوقی شرکت عراقی به همراه، آقای علیرضا بحیرایی، مسئول فروش حوزه عراق شرکت شهید قندی از مراحل تولید کابل های سفارشی برای دولت عراق بازدید کردند.

آقای العبودی که بیش از 8 سال سابقه مراودات تجاری با شرکت کارخانجات شهید قندی دارد از سرشناسان حوزه سیم و کابل عراق هستند و به دلیل اعتبار تجاری به نمایندگی از دولت عراق برای بازدید و نظارت بر روند تولید و کیفیت سنجی تولیدات شهید قندی به یزد سفر کردند.

خبرنگار شهید قندی در حین مراحل بازدید این تیم سوالاتی از آنان پرسید.

-خود را معرفی کنید و بفرمائید فعالیت شما در چه زمینه است؟

-من(نام) عقیل عبدالواحد شرهان ملقب به العبودی از سال 1990 میلادی فعالیتم را در زمینه برق و الکترونیک و سیم و کابل در عراق آغاز کردم و پس از یکسال این صنعت را بطور جدی دنبال کردم.

-از چه طریق با شرکت شهید قندی آشنا شدید؟

-8 سال پیش در یکی از نمایشگاه های بین المللی در عراق، توسط کارکنان حوزه صادرات شرکت شهید قندی با این شرکت آشنا شدم

-چند سال است با این شرکت روابط تجاری دارید؟

-از اولین سالی که با شرکت شهید قندی آشنا شدم همچنان مشتری پر و پاقرص این شرکت هستم و از آن زمان تاکنون همکاری ما ادامه دارد.

-چه چیز باعث شد همکاری تجاری تاکنون ادامه یابد؟

-من و مشتری های من درعراق از کیفیت تولیدات شهید قندی راضی هستیم به همین دلیل لزومی نداشت دیگر تولید کنندگان خرید نمایم ضمن اینکه دوست عزیز من آقای بحیرایی (مسئول فروش حوزه عراق شرکت شهید قندی) بنده را تشویق کرد تا به ارتباط تجاری به عنوان مشتری ادامه دهم و برای جذب بنده به عنوان مشتری تلاش کردند تا ارتباط بنده با این شرکت شهید قندی برقرار بماند و ادامه یابد.

-میزان خرید شما از شرکت شهید قندی در گذشته چقدر بوده و هم اکنون چقدر است؟

-عراقي‌ها کم ریسک هستند و وقتي براي نخستين بار از كسي خريد مي‌كنند ريسك زيادي نکرده و و با خريد كم فروشنده را محك مي‌زنند، من هم مستثنا نبودم و همین روند را طی کردم و براي نخستین خرید فقط يك ماشين كابل از شهيد قندي خريدم اما آرام آرام سفارش‌ها را اضافه كردم و در سال گذشته معادل بیش از يك ميليون و دويست هزار دلار كابل از شركت شما خريد کرده ام درحالي ‌كه در ابتدا با صد و شصت هزار دلار شروع كرده بودم؛ در مجموع طی 8 سال گذشته بیش از 6 میلیون دلار از محصولات شرکت شهید قندی خرید کرده ام.

- شما اعتماد زیادی به شرکت شهید قندی و تولیدات با کیفیت آن دارید پس چرا این بار برای راستی آزمایی دوباره به یزد سفر کرده اید؟ آیا سابقه 8 ساله خرید از شهید قندی اعتماد شما را به اندازه کافی جلب نکرده است؟

-من بزرگ‌ترين و اصلی ترین توزيع كننده سيم و كابل در عراق هستم و در بازار عقدالنصاری بغداد مشغول به فعالیت هستم، كل متقاضیان سیم و کابل کشور عراق از من خريداري مي‌كنند و اخيراً شركت برق عراق از من خواسته اند براي آنها از شركت شهيد قندي خریدی انجام دهم و به همین دلیل برای راستی آزمایی کیفیت محصولات عراق به یزد سفر کرده ایم.

-نظرتون راجع به راستی آزمایی و کیفیت سنجی محصولات شهید قندی در سفر کنونی چیست؟

-عراق سال سازندگی و بازسازی و صنعت و عمران و آبادی را شروع کرده و نیاز به کابل بشدت زیاد است. حتی می توانم بگویم همه 24 ساعته در حال کار و سازندگی هستند. هم الان دستکم 4000 پروژه برق در عراق در حال اجراست و شرکت شهید قندی که شرکت بزرگی است اگر توسعه یابد و تولیدات خود را ده برابر افزایش دهد باز هم ما به آن نیاز داریم و آنها را خریداری می کنیم

-شما با چه فاصله ای سفارش بعدی خود را می دهید؟ به عبارتی فاصله میان دو سفارش شما چقدر است؟

-هر زمان سفارش ما تحویل شود، بلافاصله سفارش بعدی را خواهیم داد در واقع ما می توانیم هر دو تا سه ماه یکبار می توانیم سفارش دهیم و انشالله توفیق داشته باشیم سفارشات بیشتری بدهیم.


not found

not found

not found

not found

not found